درب بازکن اتوماتیک زیرسطحی کاردین مدل HL251CL

درب بازکن اتوماتیک زیرسطحی کاردین مدل HL251CL

این اتوماسیون از یک سری قطعات شامل یک برنامه ریز الکترونیک، دو اپراتور به طور خودکار قفل شونده محافظت شده با جعبه های فشرده و یک کابل رابط خاص می باشد.

اپرانور الکترومکانیکی تحت هر شرایطی عملکرد بهینه را فراهم می سازد و سیستم اهرم های چرخش متعادل بلبرینگ ها، چرخش ارام و منظمی را فراهم می سازند.

این سیستم به ویزه مناسب به ویژه مناسب نصب هایی می باشد که امکان نصب ستون وجود ندارد یا در جایی که سیستم باید به طور کامل مخفی باشد که مستلزم یک برنامه ریز الکترونیکی کاردین می باشد.

بر روی مدل ESB موفعیت درب به طور خودکار برنامه ریزی شده و با کد کنترل می شود که منجر به کاهش زمان نصب به حداق و بهبود روند برنامه ریزی می شود.

هر زمانی که شی خارجی در مسیر درب در حال حرکت قرار بگیرد تغییر موقعیت به صورت خودکار انجام می شود . قسمت کنترل الکترونیکی توسط عملکرد های “ضد فشار” (Anti “ Crush ) و ” شروع ملایم “(Soft Stop ) و ” ایست ملایم “(Soft Stop ) کامل می شود.

کنترل الکترونیکی با یک صفحه نمایش که مراحل برنامه ریزی را مانیتور می کند و تعداد مانورهای انجام شده توسط ماشین را می شمارد انجام میشود .

پارامترهای اجرایی توسط سوییچ های که درون برنامه ریز به طور امنی جایگزین شده است تنظیم گردیده اند. سیستم کاهش غیر قابل برگشت، قفل شدن در را در حالت بسته تضمین می کند.

سیستم حرکت اضطراری دستی با استفاده از کلید قفل باز کردن “شخصی” به راحتی قابل اجرا می باشد و Rearning اتوماتیک  می باشد.

 

800-hl251cl(1)800-hl251cl(1)مشخصاتhl-dimensioniHLinst